به وب من خوش اومدید...!

عشق

دل نوشته های یک ساده دل

به وب من خوش اومدید...!

 

 

دل نوشته های یک ساده دل...

 

 

 

 

زندگی خوب اینه؟شیرینیش دلمو زد.

 

 

ازهرجایی که هستی میگم:سلام!خوش اومدی نظریادت نره ها

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت14:55---16 بهمن 1393

بهترین درسها را درزمان سختی آموختم ...
دانستم صبور بودن یک ایمان است و خویشتن داری یک نوع عبادت ،
فهمیدم ناکامی به معنی تاخیر است نه شکست ،
وخندیدن یک نیایش ...
لبت همیشه خندان باد .


bita038
ساعت14:47---16 مرداد 1393
وبه توپی داری گلم

ترلان
ساعت21:08---25 تير 1393
ماهی هرگز با دهان بسته صيد نميشود
رازهایت را فاش نکن,
بعضی ها در آرزوی صید یک اشتباه در انتظارتو نشسته اند.


ترلان
ساعت21:00---25 تير 1393
خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد

parisa
ساعت11:22---24 تير 1393
به سلامتی پسری که گفت. . .
من تو زندگیم فقط دنبال یه دختر راه میفتم. . .
اونم دختر خودمه وقتی تازه راه رفتن یاد میگیره. . .(!)


parisa
ساعت12:05---22 تير 1393
سخت ترین دوراهـی:
دو راهی بین فراموش كردن و انتظار است.
گاهی كامل فراموش میكنی
و بعد میبینی كه باید منتظر می ماندی.
و گاهی آنقدر منتظر می مانی كه
میفهمی زودتر از اینها باید فراموش می كردی.....!


مائده
ساعت18:54---19 تير 1393
اینجا همه خوبند ، خیالت راحت. . .
من مانده ام و چهارتا هم صحبت. . .
این گوشه نشسته ایم و دلتنگ توایم. . .
من ، عشق ، خدا ، عقربه های ساعت . . . (!)


parisa
ساعت13:01---12 تير 1393
میدانم دیگر برای من نیستی اما دلی که با تو باشد این حرفها را نمی فهمد. . .(!)

یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی
ساعت19:54---11 تير 1393
با سلام
دوست و یاور همیشگی عاشقانه های یک فنجان قهوه به طعم تلخ زندگی شما رو به بازدید
سایت که با تغییرات فراوانی همراه بود دعوت میکنیم
با دارا بودن انجمن عاشقانه ومزایای دیگر مشتاقانه منتظر نظرات و انتقاد شما خواهد بود
با تشکر
یاقوت
پاسخ:سلام گلم منتظر بودم


ترلان
ساعت2:09---10 تير 1393
صدای پای تو که می روی
و صدای پای مرگ که می آید…
دیگر چیزی را نمی شنوم !


آریانوش
ساعت15:56---5 تير 1393
سلام وب زیبای داری به وب منم سر بزن نظر یادت نرها
پاسخ:سلام گلم چشم


Aryana
ساعت16:56---3 تير 1393
azizam che webe nazi dari
man taze web sakhtam khoshal misham sar bezani
پاسخ:سلام گلم مبارکه چشم میام


ترنم
ساعت23:37---31 خرداد 1393
سلام وبت عالیه
پاسخ:سلام قربونت


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت10:26---29 خرداد 1393
شنبه شب ساعت 9 وبلاگم یه متن عاشقونه که به صورت شعر و آهنگ درش آوردم به اسم ((( عشقم پرید )))
میزنم دوست دارم بیای و نظر بدی و این آخرین متن من به صورت شعر و آهنگ هست .......
منتظرتم ........
از طرف وبلاگ:: پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
پاسخ:چشممممممممممممممممممم


key1 :(
ساعت22:36---27 خرداد 1393
عجب! روزگاريست" خودم. بهمن. ميكشم. قلبم" تير...

hadi
ساعت23:41---24 خرداد 1393

نامه اسرار آمیزی به نام شانس
سلام شاید فکر کنید گفته های آن کاملا غیر عقلانی است ولی چیزی را که می ببیند نمی توان انکار کرد !!
شاید نتیجه آن فقط وفقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده اند....
این نامه آرزوی شانس برای خوش سانسی شما فر ستاده شده است .نسخه اصلی علیر غم اینکه مدعی می شوند در
ونزونلا نزد یک دختر دانشجو که نامش ماریاست می باشد وارسال کننده اصلی آن هم ماریا می باشد واین نامه توسط
یکی از مهندس ایرانی که در یکی از پروژه های شرکت های ایرانی که در انجا مشغول به کار بود به صورت اتفاقی
دریک ایمیل کاری از دوست وهمکار ونزونلا یش دریافت شد واو نیز به همه دوستان خود که تعداد زیادی از آنها نیز
در ایران بودند ارسال ودوست به دوست به دست شما رسید ه است این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت
از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده است وافرادی که نامشان دراین نامه هستند همه دارای
هویت واقعی می با شند شانس برای شما فرستاده شده است شاید در دور بعد نامه شماهم به عنوان یکی از این افراد در
این نامه قید شود ظرف مدت کمتر از سه روز پس از دریافت این نامه اخباره خوشی را دریافت خواهید نمود
این شوخی نیست با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستید کپی ها را برای اشخاص بفرستید که فکر
می کنید به شانس احتیاج دارند این نامه را نگه ندارید این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت از دست شما خارج شود
یک وکیل بلژیکی می گوید نودودو هزار یور بابت حق الو کاله ام دریافت نمودم ولی احساس می کنم چون این
زنجیر را شکستم آن رااز دست دادم در همین حال در اسکاتلند یوهان کی می گوید به دلیل اینکه این را به جریان
انداختم3روز بعد توانستم در بزرگترین قرعه کشی هدیه بیمه عمر خود را قبل موعد به ازرش یک میلیون دلار دریافت
حتما 20 کپی بفرستید وببنید که ظرف مدت 4 روز چه اتقاقی می افتد
اگر باور کنید چیزی ازدست نمی دهید
انتخاب با شماست کافیست ایمان داشته باشید


ترلان
ساعت1:10---24 خرداد 1393
دو ساعت وایسادم برای گودزیلامون (۲سالشه) قصه میخونم وسطش بهش میگم چطوره قشنگه داستان؟ یه نگاه اندر سفی به من میکنی و میگه :بیخیال ادامشو بگو…

منو میگی ((((((


ترلان
ساعت1:29---20 خرداد 1393
زخــمهـایــم به طعنـه مـی گــوینــد : دوستــانــت ،
چـــقدر بـــانمـــک انـــد…..


arman
ساعت20:20---18 خرداد 1393
نمیدانم چراهر که میگوید
دوستت دارم
ناگهان عطسه ام میگیرد
فکر کنم به زر مفت الرزی دارم
---------------------------------------------
سلااااام خبری ازت نیست یه پست جدید گذاشتم بیا و نظرتو راجع بهش بگو
پاسخ:سلام ببخشی انتحان دارم دیر میام


zhale
ساعت13:00---14 خرداد 1393
سلام شیمای عزیز اتفاقی اومدم اینجا...تبریک وبتون جذابه راستی همسنیم و دیماهی ، این بود که اینجا موندگار شدم
پاسخ:سلام ژاله جان خوش اومدی


ترلان
ساعت10:32---13 خرداد 1393

ﮔفت دیــــوانه وار دوســــتت دارم!

چه ســــاده بودم كه نفهمیدم

به دیــــوانه

اعــــتباری نیست...


atefeh
ساعت10:02---11 خرداد 1393
خواستے دیگـــه نباشے ،
آفرین … چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصمیــم کبــر ے رو آموختـــے …


ترلان
ساعت0:17---11 خرداد 1393
غم انگیز است….
شب از پهلویی به پهلوی دیگر شوی
ببینی تاریکی
از جای خود تکان نخورده است


ali
ساعت6:57---10 خرداد 1393
ممنون که اومدی تو هم لینک شدی

Afshin
ساعت18:15---9 خرداد 1393
سلام یه سر بیاین به وبلاگم

ترلان
ساعت6:29---9 خرداد 1393
.
به بعضیا باید گفت دم از مردونگى نزن . . .

سنگینه ، سُرفت مى گیره !
.


ali
ساعت23:44---8 خرداد 1393
به منم سر بزن

اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو

تو نظرسنجی وبلاگمم شرکت کن

نظرم یادت نره

منتظرتم

www.love15.loxblog.com
پاسخ:سلام باشه گلم لینکت میکنم


ali
ساعت11:32---8 خرداد 1393
تک درختم سوخت بگذار جنگل بسوزد
به منم سر بزن
تو نظرسنجی وبلاگمم شرکت کن
نظرم بده
اگه با تبادل لینک موافقی بهم بگو تا لینکت کنم تو هم منو لینک کن ................
منتظرتم ...........


atefeh
ساعت21:21---3 خرداد 1393
בلـ‗__‗ـم ميخواב باروטּ بباره
برم زير باروטּ بـבوטּ چتـ‗__‗ـر .....تنـ‗__‗ـها ....
زير باروטּ گريه کنم.....بغضـ‗__‗ـامو بشڪنم ....
בاב بزنـ‗__‗ـم خوבمو خالـ‗__‗ـے کنم ...
خيس آب بشم ..خيـ‗__‗ـس خيـ‗__‗ـس آسموטּ رو نگـ‗__‗ـاه کنم
يڪـ‗__‗ـم آروم شم ..


بهزاد
ساعت12:41---3 خرداد 1393
كاش سزای تنهایی مرگ بود…
آن وقت حتی كسی از ترس جانش هم كه شده،كسی راتنهانمی گذاشت…


atefeh
ساعت10:59---3 خرداد 1393
پـســـر: اعتـمـادتو به مـن ثابت کن !
همان لحظه دخــتــر خـود را برایش عریــان کرد

دخـــتـر: حال تـــو اعتـمـادت را به مـن ثـابت کن

پــسـر: تــمـــام لباس هایِ دختر را تنـش کرد

یـــادمـان باشد وقتـی میگوییم تا آخــرش هسیتم

آخــرش بستنِ کمربـنـدمان نـبـاشـد ......!


ترلان
ساعت8:08---3 خرداد 1393
به سلامتیِ اونی که وقتی بودیم باهامون حال کرد ، اگه نبودیم ازمون یاد کرد !
اونی که اگه بودیم دعامون کرد ، اگه نبودیم آرزومون کرد !
اونی که وقتی بودیم خندید ، اونی که وقتی نبودیم نالید !
سلامتیِ اونی که هرچند دلخور بود ولی واس دلخوشیِ ما خندید …


ترلان
ساعت2:50---30 ارديبهشت 1393
دلم ب اندازه ی تمام روز های پاییزی گرفته است♥
اسمان چشمانم به اندازه ی تمام ابر های بهاری بارانی است♥
فلبم انگار ب اندازه ی سردترین روز های زمستانی یخ زده است♥
اما وجودم در کوره ی داغ تابستانی میسوزد♥
چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من ♥♥♥!!


ƧƛƧƛƝ
ساعت23:18---29 ارديبهشت 1393
دلم گرفته از این دنیا از آدماش خومم نمیدونم چی میخوام



ای خدا دلم بارون میخواد



تنهایی رو نیمکت پارک نشستن وخیره شدن به آسمون و با صدای بلند گریه کردن



هیچ کس حالمو نمیدونه هیچکس درکم نمیکنه سهم من از این دنیا واقعا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟



ایا کسی هست که بخاطر من زندگی کنه؟؟؟؟؟؟ بریدم از این دنیا



چرا نمیتونم بذارم وبرم از این شهر پر از بدی برم جایی که فقط خودم باشم و خودم



با صدای بلند داد بکشم و حرفایی رو که باید گفته میشد و نگفتم رو بگم دلمو خالی کنم



از این همه درد... تنهایی نمیخوام فقط همین آیا خواسته ی زیادیه؟؟؟؟؟؟


عالی بود بازم


behzad
ساعت19:00---23 ارديبهشت 1393
روزی میـــــَـــرســב بـــی هیــــچ خَبـــَـــری





بــآ کولـــــه بــــآر تَنهـــآییـَم





בر جـــآבه هــآی بـی انتهــــآی ایـنבنیــ ــ ـآی عَجیـــــب





رآه خــــوآهم افتـــــآב


مَـــن کـــه غَریبـــــم





چـــه فَــــرقیבآرבکجـــــآی ایـــنבنیـ ـــ ــآ بـآشــــم





همــه جــــآی جهــــآن تنهــــــــــــــایی بــــآ مَـــن است...<br /


ƧƛƧƛƝ™
ساعت18:48---21 ارديبهشت 1393
یه وقتـــــــایی هست که جواب همه نگرانیـــات و دلتنگیات...







میشــه یه جمله...







که میكوبن تو صورتــــت...







"بهم گیر نـــــــده، حوصله ندارم ".......!!!



وبت عالی بود عسیسم به وب منم سربزن http://uraksozu.loxblog.com/
پاسخ:ممنون چشم میام


atefeh
ساعت17:06---21 ارديبهشت 1393
دم از بازی حکـــــــم میزنی ... !


دم از حکــم دل میزنی


پس به زبان " قمــــــــــار " برایت میگویم !

... قمـــار زندگی را به کسی باختم که " تک " " دل " را با " خشـــت " برید


جریمه اش " یک عمر"" حســــرت" شد!


... باخت ِ زیبایی بود!


یاد گرفتم به "دل" ، "دل" نبندم!


یاد گرفتم از روی "دل" حکم نکنم!


"دل" را باید " بُــر" زد






behzad
ساعت14:36---20 ارديبهشت 1393

از بعضی ادمها خاطره میماند

از بعضی های دیگر هیچ

خاطره ساختن لیاقت میخواهد.


hojjat
ساعت1:49---20 ارديبهشت 1393
به وبلاگ منم یه سر بزن نظر فراموش نشه
پاسخ:چشم میام حتما
مطمئنی ادرس رو درست دادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


BITA
ساعت22:07---10 ارديبهشت 1393
سلام عزیزم وبت معرکس حرف نداره لینکت کردم بیا بهم سر بزن اگه دوس داشتی توام لینکم کن منتظرتم
پاسخ:سلام بیتا جان خوش اومدی ممنون از نظرت چشم الان لینکت میکنم


shahin007
ساعت15:49---7 ارديبهشت 1393
سلام وبلاگت عالیه
پاسخ:ممنون شاهین جان


♥Bikas♥
ساعت11:40---7 ارديبهشت 1393
veeeeeeeeery nice

slm chand roooz nabudam emrooz coment hato to web send kardam
پاسخ:سلام خوش اومدی ممنون


arman
ساعت21:24---5 ارديبهشت 1393
slm vebe gha6angi dari azat mikham mano ba esme setarehaye sorbi link koni ta manam linket konam
پاسخ:سلام ارمان جان چشم الان لینکت میکنم


atefeh
ساعت20:12---1 ارديبهشت 1393
ﺷﻠﻮﺍﺭﺍﺷﻮﻥ ﻧﻪ خیلے ﺑﺮﺍﺷﻮﻥ ﺑﺰﺭﮔﻪ ﻧﻪ خیلے ﮐﻮﭼﯿﮏ

ﺍﺑﺮﻭﻫﺎﺷﻮﻥ ﻓﺎﺑﺮﯾﮏ ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻪ

ﻫﻤﻮﻧﺎیے ﮐﻪ ﻧﻪ ﻟﮑﺴﻮﺯ ﺩﺍﺭﻥ ﻧﻪ ﮐﻤـﺮﯼ ...

ﺍﻣﺎ ﻣـﺮﺍﻡ ﺩﺍﺭﻥ

ﭼﺸﻤﺸﻮﻥ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﮐﺎﺭ نمے ﮐﻨﻪ

ﻭ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻮﯼ ﺑﻠﻮﻧﺪ ﻭ ﭼﺸﻢ ﺁبے نیستند

ﭘﺴﺮﺍیے ﮐﻪ ﻣﻮﺯﯾﮑـ ﻫﺎﯼ ﺧﺎﺭجے ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ معنے ﮐﺮﺩﻥ ﺣﻔﻆ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ

ﭘُــــﺰ ﻧﻤﯿـــــــﺪﻥ

ﭘﺎﺗﻮﻕ ﺷﻮﻥ ﻣﻬﻤﻮنے ﻭ ﺷﯿﺸﻪ ﻭ ﺍﻧﻮﺍﻉ ﻣﺸﺮﻭبے ﺟﺎﺕ ﻧﯿﺴﺖ

ﺁﺭﻩ ﺭﻓﯿـﻖ . . .



ﺍﻭﻧایے ﮐﻪ ﺗﮑﯿﻪ ﮐﻼﻣﺸﻮﻥ ﻣﻌﺮﻓﺘﻪ

نماز اول وقتشون ترک نمے شه

بے ﺭﯾﺎ، ﺑﺎ ﺧﺪﺍ، ﻣﻬـﺮﺑﻮﻥ ﻭ ﺑﺎ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺘﻦ

ﺁﺩﻡ ﻣﯿﺘــﻮﻧﻪ ﺑﻬﺸﻮﻥ ﺗﮑﯿﻪ کنه

ﮐﻨﺎﺭﺷـﻮﻥ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺩﺍﺭﯼ

ﮐﻨـﺎﺭﺵ ﺑﺎﺷﯽ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﺣﻮﺍﺳﺶ ﺑﻪ ﺑﻘﯿﻪ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻧﯿﺴﺖ

ﻭ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺭﻭ ﻣﺜﻞ ﻫـﻢ نمے ﺑﯿﻨﻦ

ﺍﯾﻦ ﺟﻮﺭ ﭘﺴﺮﺍ خیلے ﻣـَﺮﺩﻥ

خیلے ﺗﮑﻦ، خیلے ﺧﺎﺻﻦ ...

ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺷﻮﻥ ﻗﻮﯾﻪ

ﺁﻩ ﮐﻪ ﺑﮑﺸﻦ ﺧﺪﺍ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﻭﺍﺳﺸﻮﻥ ﺯﯾﺮ ﻭ ﺭﻭ ﻣﯿﮑﻨﻪ...



؟؟؟؟؟؟؟
ساعت16:47---1 ارديبهشت 1393
وب زیبا و خوشگلی دارید شما لینک شدید

nima tanha
ساعت11:58---27 فروردين 1393
سلام وب زیبای داری مرسی سر زدی
پاسخ:سلام مرسی نیما جان


علیرضا
ساعت21:13---24 فروردين 1393
تاریکی اتاقم شکسته می شود با نوری ضعیف لرزشی روی میز کنار تختم !!! چشمهایم را میمالم تا ببینم (NEW message)!!! آرزو میکنم ای کاش تو باشی سکوت می کنم !!! آرزوی بی جایی بود تو نبودی

علیرضا
ساعت21:08---24 فروردين 1393
تقدیمی " گاهی اوقات آرزو میکنم ای کاش تک پرنده ی عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله ی بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کنان نغمه سر دهم که... من شیدای تو و عاشقانه دوستت دارم

˙·٠•●♥(*SَᴀEɪD*)♥●•٠·˙
ساعت15:36---17 فروردين 1393
پروردگارا

یاری ام ده تا بدون اینکه از ایمان افراد بپرسم و بدون اینکه بدردم بخورند ،

همدل و همدردشان باشم زیرا در سودای هر انسانی “روح تو” خانه گزیده است


علیرضا
ساعت16:57---15 فروردين 1393
سلام دوست عزیز از وبت دیدن کردم واقعا قشنگ بود مرسیییی راستی اگه دوس داشتی به منم یه سر بزن خوشحال میشم مررررسییییییپاسخ:سلام مرسی اومدی باشه چشم میام

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 8 بهمن 1398برچسب:,

] [ 10:34 ] [ shima ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه